Zapytanie o cenę - Biofeedback
Stowarzyszenie zwraca się w pierwszej kolejności do Podmiotów Ekonomii Społecznej
z zapytaniem o cenę
dot. zakupu oraz dostawy wyposażenia do gabinetu terapii Biofeedback lub równoważnej.
Zamówienie udzielane jest w ramach projektu pn. Nowe Placówki Wsparcia Dziennego w powiecie goleniowskim: "Czwarte Piętro" w Nowogardzie i 2 PWD w gminie Osina
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa wyposażenia do gabinetu terapii Biofeedback lub równoważnej.
W ramach niniejszego zamówienia Stowarzyszenie planuje zakupić aparaturę Biofeedback lub równoważną, fotel dla pacjenta, fotel dla terapeuty, komputer przenośny (laptop) oraz szafkę pod komputer, a także dodatkowy ekran/monitor.
Urządzenie Biofeedback lub równoważne powinno być co najmniej trzykanałowe, a także posiadać wbudowany filtr 50 Hz. Komputer przenośny (laptop) powinien spełniać następujące minimalne parametry: IntelCore i5, Windows 10. Monitor LED co najmniej 24 cale.
Wykonawca może zaproponować rozwiązania równoważne, jeśli udowodni, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w niniejszym zapytaniu.
Urządzenia muszą spełniać minimalne wymagania określone powyżej przez Zamawiającego oraz muszą być fabrycznie nowe, gotowe do użytkowania i niewycofane z rynku przez producenta z uwagi na niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia użytkowników, pozostawać własnością Wykonawcy i nie być obciążone prawem na rzecz osób trzecich. Zaproponowane urządzenia muszą posiadać certyfikat CE.
Miejsce dostawy jest tożsame z siedzibą Zamawiającego. Urządzenia muszą być opakowane w fabrycznie nowe opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, muszą posiadać nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
Do każdego urządzenia wymagającego ładowania zewnętrznego musi być dołączona dedykowana ładowarka sieciowa oraz wymagane akcesoria (np. kable, adaptery). Zaproponowane ładowarki sieciowe muszą posiadać certyfikat CE.
W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości materiałów/urządzeń, w tym jeżeli jakość dostarczonych materiałów/urządzeń, uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany materiałów/urządzeń.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przetestowania urządzeń pod kątem zgodności ze specyfikacją.
Urządzenia będące przedmiotem zamówienia należy dostarczyć w pełni skonfigurowany do pracy.